Ulotka reklamowa

Ulotka reklamowa

Ulotka to forma reklamy w postaci drukowanej lub elektronicznej mająca za zadanie wypromować jakiś produkt, usługę lub markę. Cechą każdej ulotki jest to, że zawiera zarówno tekst jak i obraz, które tworzą jedną całość. Do zrobienia dobrej ulotki konieczne jest nie tylko specjalistyczne oprogramowanie i odpowiednia wiedza umożliwiająca korzystanie z niego, ale także znajomość podstawowych zasad kompozycji i designu. Tworzeniem ulotek zajmują się głównie specjaliści – graficy komputerowi. Jest to zawód, który wymaga zarówno zdolności technicznych, jak i plastycznych. Dobra ulotka to taka, która wzbudza zainteresowanie czytelnika. Nie może być na niej ani za dużo treści, ani za dużo obrazu. Oba te elementy muszą się równoważyć. Projektując ulotkę trzeba najpierw zastanowić się, kto będzie jej odbiorcą.

Dopiero wtedy można odpowiednio dopasować jej wygląd i połączyć wszystkie elementy w jedną spójną całość. Ulotki reklamowe kojarzą się większości osób z formą papierową rozdawaną na ulicach czy dostarczaną z pocztą. Dzisiaj jednak coraz częściej mają one formę elektroniczną. W czasach, w których internet stał się główną częścią życia wielu osób, tam przenosi się wiele form reklamy. Podobnie jest z ulotkami, które mogą być przesyłane wraz z pocztą elektroniczną, bądź zamieszczane na różnych portalach internetowych.

Wpis zawdzięczamy

Author: admin

Share This Post On